Apie asociaciją
  Naudinga informacija
  Kontaktai

Žygis 2022 pavasaris

Sveiki, keliauninkai - kemperistai:)

Laikas lekia stebėtinu greičiu. Žiurėk - tuoj ir ruduo ateis.
Prisiminkime dar kartą mūsų kelionę.

Dobele.

Deja alyvos nežydėjo. Praėjusią savaitę norėjosi vėl važiuoti į parką. Dabar alyvos jau tikrai žydi.

Pliusas buvo tai, kad daugelis nusipirkome gražių augalų ir dabar jie augs mūsų namuose ir ilgai prisiminsime Dobelę ir parko įkūrėją lovelasą, kuris sukūrė daug alyvų veislių, pavadintų moteriškais
vardais.

Saldus.
Valio "Gotinai".

Nors pamatėme tik bendrą miesto vaizdą, pagrindinis mūsų tikslas - saldainiai, per vargus bet buvo įgyvendintas. Kaip įsitikinome, karvutės - tikrai rankų darbo . Ačiū pardavėją iš turgaus grąžinusiems vyrams:) Saldainius valgom iki šiol. Jų įvairovė džiugina.

Kaip nuotykį įrašykime ir kemperių palingavimą kalneliais ir siauromis gatvelėmis prie fabriko teritorijos.

Kuldiga.

Turbūt daugelis buvome apsilankę šiame mieste anksčiau, bet puikioji gidė Inga privertė pamatyti miestą kitomis akimis. Kiekvienas miestas, apie kurį pasakotų Inga, taptų mūsų atmintyje išskirtiniu. Didžiausia pagarba ir dėkingumas už ausinukus. Tikras komfortas turistui.

Taigi Kuldiga - jaukus, gražus, verslus miestas. Norėsime grįžti ir galėsime kitiems papasakoti apie jo įžymybes.

Naujosios Akmenės karjerai.

Apie juos girdėjome daug ir visokių entuziastingų pasisakymų, bet... Geriau vieną kartą pamatyti, negu šimtą kartų išgirsti.

Tikrai įdomu, gaila, kad oras nelepino. Ir gidė - ne Inga... Pamatėme skalūnų ir molio karjerus. Sužinojome daug įdomios informacijos. Turbūt daugeliui buvo naujiena, kad gaminant cementą, trečdalį masės sudaro specialus molis.

Tikimės, kad visiems patinka, jog, keliaudami susipažįstame ne tik su Lietuvos ar mūsų kaimynų gamta, bet ir su pramonės įmonėmis.

Mūsų nakvynės ir linksmybių vieta - "Nabite" kempingas.

Gražu. Švaru. Šaltoka. Smagiai praleidome abu vakarus. Valgėm, gėrėm - per barzdą varvėjo. Mūsų virėjos ir virėjai tikri šefai. Šokėjai išskirtiniai. Gaila, kad antra vakarą Euroviziją iki galo stebėjo tik du asmenys. Buvo įdomu, tik mažokai aplodismentų Lietuvai gavus balų.

Reziume.

Mūsų buvo -19 kemperių.
Naujokų - 7 ekipažai.
Dalyvių - 50 - moterys, vyrai, vaikai.
Ačiū visiems atsiuntusiems nuotraukas.

Geriausias prisiminimas - buvo SMAGU.